Generali poisťovňa – Výmena čelného skla
Ak máte auto havarijne poistené v poisťovni Generali, celú poistnú udalosť vybavíte u nás. Pomôžeme s uplatnením havarijného poistenia pri výmene čelného skla. Poradíme pri hlásení škody do poisťovne a zabezpečíme obhliadku poškodeného čelného skla. Všetky dokumenty doručíme do poisťovne Generali za vás. Pri výmene čelného skla z havarijného poistenia hradíte v hotovosti len zmluvnú spoluúčasť.
0948 940 300
Ak máte otázku, zavolajte nám.
Pomôžeme s poistnou udalosťou.
Obhliadka u nás
Nemusíte čakať na technika poisťovne.
Ušetríte tak veľa času.
Krycí list
Výmenu skla riešime bezhotovostne.
Hradíte len spoluúčasť.
Ako zmluvný partner zabezpečíme:
- Nahlásenie poistnej udalosti vašej poisťovni.
- Vykonanie obhliadky poškodeného skla.
- Výmenu skla v najkratšom možnom čase.
- Doručenie dokumentov do poisťovne.
Potrebné doklady k poistnej udalosti
- Tlačivo Oznámenie škody z poistenia motorových vozidiel
- Vodičský preukaz vodiča, ktorý vozidlo v čase vzniku poškodenia viedol
- Technický preukaz poisteného vozidla
- Súhlas leasingovej spoločnosti na uvoľnenie poistného plnenia (len pre vozidlá na leasing).
- Pečiatka (len pre firemné vozidlá)
Kontaktujte nás a dohodneme si termín výmeny
Vyplňte kontaktný formulár a vyriešime vašu poistnú udalosť. Upresnite prosím aj výbavu čelného skla (dažďový senzor alebo vyhrievanie v skle). Pre spracovanie poistnej udalosti musíme vedieť:
- značku a model auta
- rok výroby
- výbavu čelného skla (dažďový senzor alebo ohrev v skle).