Generali – Výmena čelného skla
Ste klient Generali poisťovne? Je vaše osobné alebo úžitkové vozidlo havarijne poistené v poisťovni Generali?. Ste na správnom mieste. Sme partner poisťovne Generali. Zabezpečíme komplexné riešenie poistnej udalosti. Celú poistnú udalosť vybavíte u nás rýchlo a jednoducho. Nemusíte chodiť ani telefonovať do vašej poisťovne. Pomôžeme s uplatnením havarijného poistenia pri výmene alebo oprave čelného skla. Pomôžeme pri hlásení škody do poisťovne a zabezpečíme obhliadku poškodeného čelného skla priamo u nás v servise.
0948 940 300
Ak máte otázku, zavolajte nám.
Pomôžeme s poistnou udalosťou.
Obhliadka u nás
Nemusíte čakať na technika poisťovne.
Ušetríte tak veľa času.
Krycí list
Výmenu skla riešime bezhotovostne.
Hradíte len spoluúčasť.
Výmena čelného skla trvá 3 až 4 hodiny. Používame kvalitné značkové čelné sklá od renomovaných výrobcov autoskiel. Garantujeme kvalitu montáže a bezpečnosť auta po výmene čelného skla. Nálepky STK a EK z poškodeného čelného skla prelepíme na nové sklo. Všetky potrebné dokumenty doručíme do Generali poisťovne. Poistnú udalosť riešime formou krycieho listu. Pri výmene čelného skla z havarijného poistenia neplatíte plnú sumu, ale len zmluvnú spoluúčasť (ak je v zmluve uvedená nulová spoluúčasť poisťovňa hradí plnú sumu za vás). Poistnú udalosť môžete nahlásiť aj elektronicky na stránke poisťovne Generali.
Ako zmluvný partner zabezpečíme:
- Nahlásenie poistnej udalosti vašej poisťovni.
- Vykonanie obhliadky poškodeného skla.
- Výmenu skla v najkratšom možnom čase.
- Doručenie dokumentov do poisťovne.
Potrebné doklady k poistnej udalosti
- Tlačivo Oznámenie škody z poistenia motorových vozidiel
- Vodičský preukaz vodiča, ktorý vozidlo v čase vzniku poškodenia viedol
- Technický preukaz poisteného vozidla
- Súhlas leasingovej spoločnosti na uvoľnenie poistného plnenia (len pre vozidlá na leasing).
- Pečiatka (len pre firemné vozidlá)
Zavolajte 0948 940 300 alebo vyplňte formulár
Vyplňte kontaktný formulár a vyriešime vašu poistnú udalosť. Upresnite prosím aj výbavu čelného skla (dažďový senzor alebo vyhrievanie v skle). Pre spracovanie poistnej udalosti musíme vedieť:
- značku a model auta
- rok výroby
- výbavu čelného skla (dažďový senzor alebo ohrev v skle).