Generali – Výmena čelného skla

Ste klient Generali poisťovne? Je vaše osobné alebo úžitkové vozidlo havarijne poistené v poisťovni Generali?. Ste na správnom mieste. Sme partner poisťovne Generali. Zabezpečíme komplexné riešenie poistnej udalosti. Celú poistnú udalosť vybavíte u nás rýchlo a jednoducho. Nemusíte chodiť ani telefonovať do vašej poisťovne. Pomôžeme s uplatnením havarijného poistenia pri výmene alebo oprave čelného skla. Pomôžeme pri hlásení škody do poisťovne a zabezpečíme obhliadku poškodeného čelného skla priamo u nás v servise.

0948 940 300

Ak máte otázku, zavolajte nám.
Pomôžeme s poistnou udalosťou.

Obhliadka u nás

Nemusíte čakať na technika poisťovne.
Ušetríte tak veľa času.

Krycí list

Výmenu skla riešime bezhotovostne.
Hradíte len spoluúčasť.

Výmena čelného skla trvá 3 až 4 hodiny. Používame kvalitné značkové čelné sklá od renomovaných výrobcov autoskiel. Garantujeme kvalitu montáže a bezpečnosť auta po výmene čelného skla. Nálepky STK a EK z poškodeného čelného skla prelepíme na nové sklo. Všetky potrebné dokumenty doručíme do Generali poisťovne. Poistnú udalosť riešime formou krycieho listu. Pri výmene čelného skla z havarijného poistenia neplatíte plnú sumu, ale len zmluvnú spoluúčasť (ak je v zmluve uvedená nulová spoluúčasť poisťovňa hradí plnú sumu za vás). Poistnú udalosť môžete nahlásiť aj elektronicky na stránke poisťovne Generali.

Ako zmluvný partner zabezpečíme:

  • Nahlásenie poistnej udalosti vašej poisťovni.
  • Vykonanie obhliadky poškodeného skla.
  • Výmenu skla v najkratšom možnom čase.
  • Doručenie dokumentov do poisťovne.

Potrebné doklady k poistnej udalosti

  • Tlačivo Oznámenie škody z poistenia motorových vozidiel
  • Vodičský preukaz vodiča, ktorý vozidlo v čase vzniku poškodenia viedol
  • Technický preukaz poisteného vozidla
  • Súhlas leasingovej spoločnosti na uvoľnenie poistného plnenia (len pre vozidlá na leasing).
  • Pečiatka (len pre firemné vozidlá)

Zavolajte 0948 940 300 alebo vyplňte formulár

Vyplňte kontaktný formulár a vyriešime vašu poistnú udalosť. Upresnite prosím aj výbavu čelného skla (dažďový senzor alebo vyhrievanie v skle). Pre spracovanie poistnej udalosti musíme vedieť:

  • značku a model auta
  • rok výroby
  • výbavu čelného skla (dažďový senzor alebo ohrev v skle).

Kontaktný formulár